tänka.

Nu tänker jag för mycket igen. Jag är jättebra på att tänka för mycket.
Hemlängtan då?
Vad vet jag om hemlängtan?
Jag vet att jag kommer drabbas av fasligt mycket hemlängtan om jag inte aktiverar mig. Och därför är jag orolig över att det inte kommer finnas något för mig att göra. Jag hatar ju t.ex alla sporter förutom ridning och simmning och då kommer vi till problemet att jag inte har ridit på 1,5 år och inte simmat regelbundet sen jag var liten.
Så... Om det inte finns något kul för mig att göra då kommer det sluta med att jag ligger där och lipar och vill hem.
Och så vill jag inte ha det.

Just nu har jag också såna där tankar som är hur töntiga som helst. Tankar som "Tänk om jag inte får några kompisar?" eller "Vad gör jag om jag blir så nervös att jag glömmer all min engelska?"
Måste sluta oroa mig.

 


Kommentarer
Postat av: kristin

sv: ska också dit, haha. tror du fixar det där med hemlängtan, och lätt att du kan börja simma eller rida eller något helt annat igen, du har ju inget att förlora på det direkt eller så. haha. vet du hur dialekten i Indiana är?

2010-05-01 @ 19:09:56
URL: http://kristinfe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0