Invaderade Kentucky en helg.

Helgen!
Torsdag: Helgen började utmärkt med att jag fick en kopp varm choklad från starbucks av Cindy när hon hämtade mig från simträningen. Vi hämtade Ploen från hennes simträning och efter 10 minuter sa Cindy: It smells like swimming pool in here. Väl hemma väntade Kerstin och Janaina och vi såg på film.

Fredag: Hej vi åkte hemmifrån klockan halv sju på morgonen. jag överlevde tack vare min ipod. Åkte till Cinncinati, Ohio. Shoppade loss på Jungle Jim's! AWESOME! De har typ massa internationella grejer. Kom ut med bl.a knäckebröd och risgrynsgröt med instruktioner på danska. Jag, Kerstin och Ploen köpte typ 0456043683 miljoner kg junk. Så vi var höga på socker resten av helgen. Drog vidare till Louisville, Kentucky och chilla på hotellet.

Lördag: Min värdsyster Lyndsay's graduation från Collage! Det var amerikanskt som skjutton! Fast jättelångt och rätt tråkigt. hehe.
Käkade lunch där jag fick konstiga blickar när jag berättade att min farfar och farbror jagar älg.

besökte en liten lokal godisaffär där de gör sitt eget godis. Min värdpappas bror kom fram till mig och sa att ägaren ville prata med mig. Så när jag kom fram till ägaren så frågade man mig på SVENSKA: Vart i sverige bor du?
Jag blev hur chockad som helst och utbrister: GÖTEBORG! Samtidigt som jag utbrister i något slags skratt.
Han bodde tydligen i sverige i 1,5 år på 70 talet. SVINTUFFT!

Käkade Middag där jag förlorade 20 dollar i ett vad mot Ploen.

Söndag: Åkte hem och jag var trött. Äkte till walmart och hittade svampbob fuzzy pjyamas pants. Åt Wendy's för första gången och sen var jag och Janaina ensamma en stund för alla andra var och gjorde trick or treat. Så jag såg på monsters inc.
Nu ska jag duscha och sova.


jag kunde inte ladda upp den bilden jag ville, så det fick bli denna istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0