skit+underbart+mess+bläääää

Livet är asbra för att det är thanksgiving imorgon och jag är ledig imorgon och fredag och har inte swim practise till saturday.
Livet suger för att Håkan kommer till Borås bara några veckor innan jag kommer hem. VARFÖR?!?! Och för att jag är trött. Och ja.

Fast nu ska jag sluta vara en deppig liten emotjej och va glad istället. Unnar mig Mando Diaos MTV unplugged - Above and beyond och eventuellt Beatles Abbey road från itunes.

(Hur vet man att rummet är stökigt? När man leter efter ipodsladden som en idiot och sedan hittar den under en hög med kläder.)

Nu ska jag ladda min ipod och lyssna på musik och sova och vakna överlycklig imorgon.

btw. Kommentera mer. Jag blir glad av kommentarer.



Kommentarer
Postat av: elviraaah

Nu ska jag kommentera superduper mycket. Jag tycker det är jobbigt att kommentera men jag gör det för din skull! Just nu sitter jag i mitt studielandskap med en filt jag har tagit med hemifrån för jag fryser som en gris. Utanför är det snöstorm (skämtar inte.... SNÖ-STORM!!!!) och jag måste gå fram till stan för att ta ut pengar till skolkatalogen. Sen måste jag gå hem också, för jag fick inte cykla till skolan för jag inte har något baklyse (och jag måste cykla på vägen eftersom cykelbanan är översnöad). Hoppas du har det bra i u,s and a. Saknar dig :( <3

2010-11-25 @ 09:44:47
URL: http://everydayfreakshow.blogg.se/
Postat av: elviraaa

Jag kommenterar igen bara för att du gillar kommentarer. Vilken tur att du har mig! Funderar på att baka några muffins och skika till dig. Kostar det mycket tror du? Och hinner dom mögla innan dom kommer fram? Håller på att göra vårat pepparkakshus nu också.

(okej, vad tjockt det här inlägget blev nu.... bara muffins, mögel och pepparkakor)

2010-11-25 @ 09:46:06
URL: http://everydayfreakshow.blogg.se/
Postat av: elviraaa

MÅSTE GÅ TILL BANKEN OCH TA UT PENGAR :((((( (var nära att skriva baken, men då kanske kommentaren tas bort för ofredande....)

2010-11-25 @ 09:47:00
URL: http://everydayfreakshow.blogg.se/
Postat av: Daniella

jag tycker om din blogg! :D kan du inte berätta mer om din värdfamilj, skola/vänner och sådär?

2010-11-26 @ 10:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0