hej hej hej hemskt mycket hej

Jag ar samst pa att uppdatera, men skitsamma. (skriver pa ett spanskt tangentbord)

Jag spenderar nagra dagar hemma hos Kerstin och Ploen. Min vardfamilj ar pa begravning i Chicago. Cindy ringde dock innan och sa att hon var pa ikea och jag tror hon kopte hjortronsylt till mig, haha?

Iaf, igar var vi pa nagon slags internationell klubb har i Fort Wayne. Det var typ utbytesstudenter fran olika foretag som ar har. Dock var alla fran asien forutom jag, Janaina, Kerstin och en till tysk kille. Nastan alla var fran kina, hahaha!

Kommentarer
Postat av: frida

hejsan, jag hittade precis din blogg och blev väldigt intresserad då jag såg att vi hade lite intressent tillsammans, rätt töntiga som håkan och lite sånna andra, lite kul men det var inte alls det jag ville säga egentligen men..



jag funderar också på att åka till usa med ef, men jag undrar om jag skulle kunna få din mail eller om du skulle kunna maila mig så jag skulle kunna ställa några frågot.



hoppas du har de bra. kram

2010-10-12 @ 21:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0