Three by O'henry.

Imorgon smäller det! Vi spelar upp vår pjäs på skolan. Det ser bra ut och jag tror folk kommer gilla det.
Jag har ingen stor roll, men jag är glad att jag fick vara med för det var jättekul med lite teater på torsdagar :)
Vi spelar upp för middle school på måndag också, så vi behöver inte gå till skolan. AWESOME!

Idag iaf, ska jag till the mall med Kerstin och typ Ploen? Eller nått. Måste hitta en present till Cindy som fyller år på måndag. Jag vet redan vad jag vill ge henne, men måste vara helt säker på att de har ett utbud av det jag vill ge henne här i fort wayne.

Vaknade halv nio idag, även fast jag inte somnade förren halv två igår. Pratade onödigt länge med Kristin. Alltid lika underbart att göra det!
Nu ska jag nog duscha och kanske käka lite frulle.
(Är sjukt sugen på starbucks!!!)

Framsidan och baksidan av min helt fantastiska
t-shirt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0