Jobbig måndag.

I lördags slutade min mobil att fungera. Fast egentligen var det bara texting som sluta fungera. Så jag har gått och vart arg på min mobil i två dagar nu. Så idag bestämde jag mig för att göra något åt saken.

Så jag åkte till Target där jag köpte mobilen. De sa att eftersom det är mer än 90 dagar sedan jag köpte den kan de inte hjälpa mig. Så dem ger mig numret till deras customer service. Jag åker hem, letar upp kvitto och annat mobil-papper jag fick när jag köpte den. Ringer numret och följer alla instruktioner. Först kommer jag inte fram, så jag ringer igen och upprepar samma skit. Kommer tillslut fram och får prata med någon från Target's customer service vars engelska är sämre än min... Han kan tydligen inte heller hjälpa mig och jag får numret till telefonbolaget istället.

Så jag ringer dit och upprepar jobbiga moment igen. Får prata med någon där och så säger han: Prova att ta ut batteriet i fem sekunder och skicka igen. Tro fan att det funkar då...

Så där sitter jag, en korkad utbytesstudent från Sverige och funderar på att gå och se mig i spegeln för att kolla om inte min hårfärg ändrats under natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0