Vi är så coola!

Idag fick jag min Discovery tour bekräftad.
21 - 28 Mars befinner jag mig tillsammans med Kristin och Victoria i Los Angeles, Las Vegas, Grand Canyon och typ andra coola ställen!



Fast just nu kollar jag massa tråkiga saker om Othello. Hatar den jäkla dumma pjäsen. Så himla onödig är den... Bara dödar varandra och pratar fult. Nejmen, det hade kanske vart bättre om inte min lärare var så irriterande. Och om inte språket var så svårt.
Fast jag lyssnar på braig musik och äter klementin och dricker isvatten (oj vad nyttig jag var då!).
Skolan började igår. Det suger lite och hela nästa vecka är det finals. BLÄ!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ville bara Skriva en rad för att berätta att jag läser ALLT du skriver i din Blogg... Puss, Pappi

2011-01-11 @ 07:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0