"see you"

Så sa jag till min värdfar innan jag fick upp för trappan och till mitt rum för att gå och lägga mig.
Att vakna i morses och veta att det var sista dagen jag spenderade med min värdpappa, John var svårt.
Trots det har jag låtsats att det varit en normal dag idag, precis som vilken söndag som helst.

John jobbar alltså out of town och är inte hemma på veckorna. Så i morgon åker han iväg för att jobba igen och det betyder att idag var vår sista dag tillsammans.

Så nu ikväll har det vart kramar och tårar och minnen och allt där i mellan. Jag vet att det inte är sista gången vi ses, så jag sa helt enkelt att vi inte säger goodbye, vi säger see you istället.



Bild från när jag, John och Cindy åkte till Middlebury yesterday.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0