en vecka sju dagar one week seven days

Då drar jag och mina homies - Viccan och Kristiiiiin på DISCOVERY TOUR! Jag är så taggad att jag går sönder.
Fast först ska jag plugga ihjäl mig. Eller, bara halvt iaf.

En av mina vänner, närmre bestämt Agart som jag saknar fruktansvärt mycket skickade en fin bild till mig jag tänker lägga upp för den var fin och jag blev helt tårögd.



Idag målade jag The st. Basil cathedral I Moskva för vi ska börja göra 3D vykort i min Art Class och jag tänkte göra Moskva. Kul för mig, men teckningen blev ful för jag har inga tecknarskills alls!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Love You, My Sweet American... Hugs/ Dad

2011-03-14 @ 20:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0