Och så var prom över och nu är jag sjuk.

Rubriken säger rätt mycket.
I lördags var det dags för Prom och det var helt okej. Jag var dock besviken över hur dålig musik dem spelade. Jag hade inga höga förväntningar på musiken eftersom att 9,5 gånger av 10 så spelas det rätt kass musik. Men detta var nog det dåligaste.

Fick dock en chock över hur amerikansk-tonårs-filmigt det såg ut därinne!
Så här såg jag ut i alla fall. Inte så krusidulligt.
Ni skulle sett vissa flickors klänningar. Jösses!
Och just det! jag bar inte klackar, för det skulle ju bara kännas fel på alla sätt och vis. Så när vi tog gruppbilder fick jag stå på tå för att inte se jätteliten ut. Det var ganska så roligt.


Anyway, idag är jag ganska så jätte förkyld och det är inte alls särskilt kul.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så megavacker! Dör för jag vill se andras konstiga amerikanska klänningar. Hur är det på riktigt? Dör.

2011-05-17 @ 06:57:27
URL: http://helh.blogspot.com
Postat av: Pappa

Rätt, Detta är DU... Ingen Jävla Mintgrön Gräddbakelse !!! Vi är på G... Kram - Pappi

2011-05-17 @ 21:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0